Location: Spain, Alicante
Job category: Customer Service Representative (CSR)
Language: Dutch
Altijd al in het zonnige Spanje willen werken aan de Costa Blanca? Grijp je kans! Wij zoeken Nederlandstalige klantenservice medewerkers voor T-Mobile in Alicante, Spanje! Kan jij starten met de training op 15 mei 2023? Lees dan gauw verder!
Wat bieden wij jou?
Salaris: € 1900,- euro bruto per maand o.b.v. fulltime;
Contract: Een Transcom contract met 1 maand proeftijd en daarna volgt een vast contract;
Uren: 28, 32 of 39 uur per week;
Training: Een betaalde training van 2 weken fulltime;
Werkplek: Een veilige en gezellige werkplek op ons kantoor;
Doorgroeimogelijkheden: Een internationale werkomgeving met diverse doorgroeimogelijkheden, denk bijvoorbeeld aan Trainer of Teamleider;
Gezelligheid: Een groot team van Nederlandse collega’s met een gemoedelijke en informele sfeer;
Eventuele hulp bij verhuizen: We vergoeden je vliegticket, helpen je met inschrijven in Spanje en je kunt de eerste maand gebruik maken van de Transcom accomodatie!
Kom deelnemen aan de Transcom familie als Klantenservice medewerker!
Aan de telefoon help jij klanten van T-Mobile Thuis bij vragen over tv, internet of vaste telefonie. Sales is geen onderdeel van je functie. De gesprekken voer je op jouw manier, zonder script. Elke puzzel -een simpele vraag over een factuur tot een complexer probleem over een internetaansluiting- los jij op. Daarvoor hoef je geen technisch wonder te zijn, maar je hebt wel affiniteit met het oplossen van storingen omtrent internet, televisie en vaste telefonie. Je staat er niet alleen voor, want je kunt terugvallen op een database met de juiste tools of behulpzame collega’s. Met ontevreden klanten krijg jij dan ook weinig te maken.
De vragen die je gaat behandelen zijn divers, hierbij een paar voorbeelden:
Mijn factuur is hoger uitgevallen dan normaal, weet jij waarom?;
Ik heb mijn Thuis pakket ontvangen, maar ik krijg het modem niet geïnstalleerd. Kun jij mij helpen?;
Mijn internetverbinding is zwak en valt soms weg, wat kan ik doen?;
Ik heb geen diensten en er branden geen lampjes op het modem, is er een storing?;
Geen ervaring met klantenservice werk? Geen probleem, je krijgt een fulltime betaalde training van 2 weken waarin wij jou alles zullen leren. Jij krijgt er een paar mooie en nieuwe skills bij!
Wat vragen wij?
Nederlands en Engels: Nederlands is je moedertaal (C1) en ook in het Engels weet jij je prima te redden;
Uren: Je kunt bij ons 24, 28, 32 uur of 39 uur per week werken;
Openingstijden: maandag t/m vrijdag van 08:00 tot 22:00, op zaterdag van 09:00 tot 18:00 en op zondag van 10:00 - 18:00;
Beschikbaarheid: Je bent in ieder geval 5 dagen per week beschikbaar, waarbij je minimaal 2 avonden tot 22:00 uur kunt en 2 zaterdagen in de maand;
Fulltime training: Je bent tijdens de training 2 weken fulltime beschikbaar;
Werken op kantoor: Je bent bereid om in elk geval de eerste 3 maanden op locatie te werken. Daarna zijn er mogelijkheden om dit gedeeltelijk vanuit huis te doen.
Vaardigheden: Service gericht, communicatief vaardig en affiniteit met internet en televisie.
Over Transcom
Bij Transcom zijn we meedogenloos toegewijd. Aan onze klanten en aan elkaar. Elke dag begint iemand zijn reis met Transcom. Het potentieel dat ze vandaag hebben benutten en omzetten in vaardigheden voor de toekomst. Erkenning krijgen voor hard werken, een teamspeler zijn en anderen ondersteunen. Opkomen voor positieve, blijvende verandering in hun teams en gemeenschappen. Zo zijn we bij Transcom. Hier geven we om elkaar en steunen we elkaar. Je bent erbij, net zoals je bent, vanaf de eerste dag. En met de juiste mentaliteit komt er geen einde aan hoe ver we samen kunnen gaan. #TranscomFamily
Heb je vragen of wil je graag meer weten? Neem contact op met één van onze Talent Acquisition Specialists
Emma van den Berg +31 6 11 23 30 74 emma.bergvanden@transcom.com
Maxime Smets +34 6 05 94 58 90 maximeconstantflavien.smets@transcom.com
Heb je vragen over de vacature? Stuur ons een mail: nlrecruitment@transcom.com